top of page

Про мене


Від нудьги, відповідав на запитання сайту майвед, вийшло прямо немаленьке інтерв'ю, вирішив їм поділитися з вами, може комусь буде цікаво дізнатися більше про мене

— Найцікавіше питання – хто найкращий весільний фотограф у вашому місті? :)

—Мені здається, що там де є творчість, там складно порівнювати та ставити оцінки. У нашому місті є хороші фотографи, кожен працює по-своєму добре.

-Ви фотогенічні?


-Фотогенічність це марення. Важливі емоції, легкість, любов до себе ... якщо ці якості притаманні - називайте це як хочете. Я не прихильник стандартів, тому кожна людина може бути гарною в кадрі, головне прибрати таргани з голови


-Як Ви почали займатися весільною фотографією?


—Все почалося ще з випадкового потрапляння до студії документальної фотографії. Я пропрацював там 4 роки. Там уже з'являлися перші студійні портрети. Після зрозумів, що працювати з 8 до 6ти за графіком – не моє, а 4 стіни – сковують, я вже не говорю про те, коли є начальник над тобою, для мене це нонсенс, виконувати завдання, навіть якщо ти з ними не згоден. Тому почав пробувати знімати за межами студії, було не так уже й складно, адже якийсь досвід був, а спілкування це моє, так і закохався в це все і вже за кілька місяців зняв весілля своїм знайомим. Потім зрозумів, що роблю лажу і треба вчитися знімати добре і почав вчитися у досвідчених майстрів, незабаром покинув роботу, так і пішли замовлення весіль.


— Як ви вважаєте, які найважливіші складові хорошої фотографії?


— Найважливіше для мене у фотографії це емоції. Розкуті люди, мінімум постановки, більше динаміки та репортажу. Мені здається, що правдива репортажна фотографія, це набагато важливіше за гарну постановку. Я намагаюся допомогти парі в цьому, щоб вони запам'ятали цей день надовго і коли переглядали свою весільну книгу, посміхалися.


-Любіть подорожувати?

-Люблю подорожувати. Щороку намагаюся відлетіти на тиждень-другий за кордон. Це надихає


- Що у вашій професії вам подобається найбільше?

—Найбільше подобається спілкування з людьми, не сидіти на місці, амбіції і, звичайно ж, доставляти людям радісні емоції.


— Що у вашій професії вам подобається найменше?

-Не люблю, коли люди не вміють насолоджуватися життям. Коли є якісь рамки, обмеження. Коли весілля робиться не для себе. Ну і не люблю іноді рутинну обробку, тому намагаюсь це все мінімізувати


-Яким ви бачите майбутнє весільної фотографії?

— Я думаю, що незабаром багато насититься постановочними кадрами і ці 3-годинні прогулянки відійдуть. Залишиться якісна репортажна зйомка, коли ловляться важливі моменти.


-Які особливості весільної фотографії?

-Весільна фотографія напевно найважча ніша з усієї фотоіндустрії, адже крім того, що потрібно вибігати 10-14 годин, потрібно ще вміти знімати постановку, вміти знімати репортаж, вміти організовувати та спілкуватися з людьми та працювати в команді з відеографами, ведучими тощо.


—Як ви ставитеся до критики?

-Люблю критику. Вона дуже мене зачіпає і я дуже гноблю. Може на вигляд і не скажеш, але я дуже самокритична людина. Люблю критикувати свої роботи, просто "вбивати їх", але це все мене завжди змушувало підніматися та ще більше працювати над собою


-Чи є у весільній фотографії своя мода?

-Так, мода є. Всі віяння моди приходять і йдуть, але мені здається, класична подача залишиться назавжди. Я наголошую на важливості кадру або настрій, а не на обробці фотографій. Вибираючи між красивим кадром у лісі та фотографією з батьками, я оберу друге. Адже цінне те, що буде важливим і наступним поколінням.


— За якими критеріями молодят слід обирати весільного фотографа?

—Насамперед, за стилем, що їм близько у самій фотографії. Також важливо подивитися побільше робіт обраного фотографа, а ще краще серію фотографій. Адже зробити пару класних кадрів може багато хто, а серія явно швидше покаже справжній рівень фотографа. Також дуже важливо зустрінеться і поспілкуватися з фотографом, адже мені здається у весільній фотографії мало добре фотографувати, важливо вміти організовувати, мати психологічні навички та ще важливіше, вам має бути комфортно з цією людиною


-Чого не можна допускати при зйомці?

—Не можна допускати помилок. Важливо, щоб усе було чітко, навіть якщо у тебе був поганий день або ти хворий. Так само важливо, щоб ніхто не сідав тобі на голову, потрібно керувати процесом там, де це потрібно, а десь бути зовсім непомітним. Мені здається зробити добре в будь-яких умовах відрізняє професіонала від фотографа-початківця. І коли нареченої задаються питанням, а навіщо платити більше за фотографа якщо є подешевше, вони повинні відповісти на питання для себе, чи готові вони ризикнути своїм найважливішим днем, якщо у фотографа щось піде не так?!


- Чого не бачать звичайні люди, але помічає весільний фотограф?

— Ми намагаємося помічати речі, на які звичайні люди не звертають уваги: ​​як падає світло, геометрію, перспективу у кадрі тощо. Навіть коли просто йдемо і спілкуємося, завжди на чеку:)


- Що впливає на цінність фотографії? Із чого вона складається?

- Цінність фотографії - це те, що буде важливо для людей, що знімаються через рік. Важливі щирі моменти. І взагалі весільна фотографія – це розповідь про важливий день двох сімей, які стають однією. Тому я раджу брати фотографа на цілий день, адже пізніше для них важливо буде подивитися не на прогулянкові кадри, а згадати цей день і буде прикро, коли історія буде не повною. Це як не дивитися фільм до кінця або почати його з середини


— Кого б ви хотіли зняти?

-Я хочу знімати люблячі, живі пари, які насолоджуються один одним і життям. Цікаві люди, які досягли чогось у житті, це дуже круто. Ми навчаємося щодня, ми черпаємо інформацію від усіх людей і важливо оточити себе саме такими людьми. А якщо такі люди ще є твоїми клієнтами, це межа мрій. Для мене давно зовнішність пари відійшла на другий план і найважливіші мені зйомки ті, на яких я насолоджувався спілкуванням з молодими


— Чи маєте ви якісь табу в роботі?

—Не люблю вульгарність, навіть якщо я знімаю ню, намагаюся передати якусь сексуальність, діяти на межі, але залишати загадку в кадрі та ніжність


— Розкажіть про найсильніше враження у своєму житті.

—Народження моєї доньки, напевно, найсильніше враження. А взагалі, я звик знаходити натхнення й у дрібницях. Їх було багато. сьогодні наприклад я надихнувся грою актора, який грає "Рагнара" у серіалі "Вікінги"


— Яким персонажем із мультфільму, книги чи кіно ви були б і чому?

— Той самий Рагнар із серіалу "Вікінги", про який говорив вище. Подобається, що цей герой емоційний, амбітний і з шаленою цікавістю намагається підкорити світ


- Хто надихає вас і чому?

—Моя сім'я насамперед вони всіляко підтримують мене. Подорожі, фільми та сильні, амбітні люди теж можуть сюди поставитися


-Як Ви визначаєте успіх? Чи можна його виміряти?

-Успіх для мене це внутрішні амбіції. Поки запал не вичерпався я віддаватимусь цьому сповна, а гроші другорядно, хоч і важливо в нинішній ситуації


— Що для вас важливіше: кохання оточуючих чи повага?

—Повага для мене набагато важливіша. Любов інших це добре, але коли тебе шанують, це цінніше. Домогтися поваги мені здається набагато складніше


— Розкажіть про свою найбільшу помилку в роботі.

- Була одна жорстка помилка, коли я з неперевіреними акумуляторами поперся на весілля. Але все обійшлося, у сумці валявся старий фотоапарат


- Розкажіть про своє самонавчання: що ви робите, щоб стати кращим як фотограф?

- Самонавчання займаюся постійно, адже без зростання немає сенсу займатися фотографією. Їжджу на мк, багато дивлюсь навчальних відео в інтернеті, переглядаю портфоліо відомих фотографів та надихаюся фільмами


Чия робота найбільше вплинула на ваше становлення як весільного фотографа?

—Після МК Тараса Терлецького, я дуже змінив свій погляд на весільну фотографію, за що йому і вдячний. А взагалі ми беремо у багатьох потроху і привносимо щось своє, так і виробляється свій стиль, мені здається


— Як ви вважаєте, що вам слід знати в першу чергу, коли ви починали фотографувати?

- Мені подобається мій шлях, адже хоч і було багато помилок, але він цікавий. Без падінь не може бути зльотів


Що ви хочете донести до людей за допомогою фотографії?

-Хочу самовиражатися. Це моє життєве кредо. Прийшов я у фотографію з музики, а ще раніше зі спорту. Мені здається доводити щось для мене важливо


— У яких випадках ви цілком задоволені своєю роботою?

-Таке буває рідко. І доки все є так, мене це влаштовує, адже повне задоволення заспокоїть та зупинить


Чи є життя після весілля?

-Так, але вона інша. У тебе з'являється відповідальність за свою сім'ю. Це впливає і на твої рішення та на твою поведінку. Але це круто, я ні про що не жалкую.


- Що ви хотіли б змінити в собі?

-Запальність насамперед. Іноді ляпну зайвого, потім жалкую


-Завтра я піду і зроблю ...

-Займуся своєю улюбленою справою. Фотографією

Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Мы в соцсетях
  • Vkontakte Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page