top of page

НАВІЩО ПОТРІБНИЙ ФОТОГРАФ НА ПОВНИЙ ДЕНЬ

Вчора на зустрічі з парою наречена запитала: "А навіщо фотограф до кінця, може до першого танцю достатньо?" Це я чую вже не вперше, бо хотів би ще раз поговорити з цього приводу. Я вже писав, що це як би подивитися фільм не до кінця. Але хотів би сказати інше. Коли я одружився, зробив таку дурість. Фотограф був не до кінця і зараз я "кусаю лікті", адже скільки цікавого, веселого та пам'ятного сталося наприкінці і цих фотографій у мене ніколи не буде. Перед весіллям це не так очевидно зрозуміло. Але мине день, два, місяць рік і все потроху зітреться з пам'яті. А вам у будь-якому разі захочеться згадати ваш найважливіший день. І відео не замінить фото як багато хто думає, адже фото це окремий момент, емоція. А всі найцікавіші та емоційні події якраз припадають на вечір, це і веселощі, які починається трохи пізніше, коли всі розслабляться і традиційні моменти (танець з батьками, сімейний вогонь, зняття фати, букет, торт тощо) І вам захочеться це побачити знову, повірте набагато більше, ніж кадри прогулянки. ми з дружиною дивимося весільну книгу на наші роковини та дивимося її незакінчену. Ваше право, звичайно, як чинити, але я не можу не поділитися з вами порадами з цієї теми, яка і для мене є болісною.

писи. До речі, коли я працюю до кінця, часто краду пару на 10 хвилин коли захід сонця і робимо ще гарні кадри. #malyshblog #малишблог













Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Мы в соцсетях
  • Vkontakte Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page